گودر کمپانی شخصیت گروه خونی A را بیشتر بشناسید - گودر کمپانی

گروه خونی A چه شخصیتی دارد ؟

نظریه شناخت شخصیت بر اساس نوع گروه خونی در ژاپن توسعه یافت و ادعا می‌کند که انواع خون، نشانگر ویژگی‌های حیاتی شخصیت فرد است. به‌ طور کلی چهار نوع خون وجود دارد که شامل: A، B، AB و O هستند که بر اساس این اعتقاد شبه‌ علمی، هر کدام با ویژگی‌ های مختلف شخصیتی تعریف می‌شوند.

بر اساس این نظریه از گروه‌های خونی برای ارزیابی روابط، سازگاری و رفتار‌ها استفاده می‌شود.

ویژگی های رفتاری عمده گروه خونی A

گروه خونی A افرادی هستند که بیش از هر گروه خونی دیگری تابع قانون هستند و به قوانین موجود احترام می گذارند. افرادی که بیش از هر فردی دیگر می توان با توجه به شکل ظاهر و محیط اطرافشان آن ها را شناسایی کرد.

افراد با گروه خونی A قویا در برقراری نظم در محیط اطراف و داشتن ظاهری آراسته پیشگام هر گروه خونی دیگر هستند.

طبق جامع آماری که در کتاب “شخصیت گروه های خونی” آمده است نزدیک به هشتاد و پنج درصد مراجعین به آرایشگاه ها در نیویورک آمریکا دارای گروه خونی A هستند.

افرادی با گروه خونی A بهترین افراد برای انجام کارهای خدماتی مانند کارمندی هستند. آن ها به بهترین نحو در کارهایی که از قبل نتیجه آن مشخص باشد خوب عمل می کنند ویژگی که در افرادی با گروه خونی B به چشم نمی خورد و این افراد را خسته از انجام کارهای روتین و تکراری می کند.

شخصیت گروه خونی A

رفتارهای گروه خونی A

ظاهرسازی در افراد با گروه خونی A

افراد گروه خونی A از ظاهرسازی بی نظیری برخوردار هستند به طوری که امکان دارد که هیچ وقت پشت پرده رفتار او را نفهمید. این افراد به شدت حس خوب و اطمینان شدیدی در میان مردم می سازند ولی در جایی که جامعه ای برای قضاوت وجود نداشته باشد این افراد امکان دارد جلوه ای کاملا متفاوت از خود نشان دهند.

برای توضیح بهتر این مسئله مثالی زیبا از کتاب “شخصیت های گروه خونی” را بیان می کنیم:

“فرد گروه خونی A همان کسی است که وقتی در قایق نجات جای کافی برای همه نباشد، به طور قطع می گذارد تا نخست زنان و کودکان سوار شوند. او عقب می ایستد و باور کنید همه آدم های دور و بر می فهمند که چه کسی فداکاری می کند.

یک موضوع خنده دار درباره خویشتن داری آن ها این است که این حالت در وقت تنهایی از بین می رود. همان آدم که در برابر همه باوقار تمام جایش را واگذار می کند، وقتی کسی نباشد نگاهش کند، بر می گردد، قایق نجات را ربوده، جانش را نجات می دهد و پا به فرار می گذارد !”

اگر در جایی منظم قرار دارید و احساس خشکی و سردی بهتان دست می دهد در جایی تحت ریاست افرادی با گروه خونی A قرار دارید. جایی که در آن تشریفات بسیار به چشم می خورد و افراد رسمی برخورد می کنند.

خصوصیات گروه خونی آ

ویژگی های رفتاری گروه خونی a

سایه در افراد گروه خونی A

در میان گروه های خونی دیگر بیشترین میزان سرکوب را در افرادی با گروه خونی A می توانید مشاهده کنید. افرادی که برای حفظ ظاهر حس های شریرانه خود را سرکوب می کنند و خود را عاری از آن ویژگی ها نشان می دهند.

در میان گروه های خونی مختلف عمیق ترین سایه ها متعلق به این گروه خونی می باشد. برای درک بهتر از این مسئله بهتر است که فیلم آخرین “تانگو در پاریس” به بازی “مارلون براندو” را حتما ببینید.

افرادی با گروه خونی A با وجود اینکه بسیار آدم های آرام و معقول و درونگرایی به نظر می رسند و به قوانین و مقررات احترام می گذارند.

چون رفتار بروز داده توسط آن ها رفتاری است که در پس آن سرکوب حس های مقابل را به دنبال دارد باعث می شود که این افراد به ظاهر معقول مانند بمب ساعتی باشند که با کوچک ترین تحریک موثر منفجر شوند و رفتاری را بروز دهند که مطمئنا انتظارش را نداشته اید.

نکته جالبی که در مورد افرادی با گروه خونی A وجود دارد این است که این افراد با مسائل بسیار کوچکی هم احساساتشان جریحه دار می شود و برعکس آنچه که در مورد افرادی با گروه خونی O متوجه شدیم، این افراد بسیار کینه ای می باشند و فراموش کردن زخمی که بر او گذاشته اید شاید یه عمر طول بکشد.

گروه خونی A

شخصیت گروه خونی آ

دوستی با افراد گروه خونی A

اگر می خواهید که از پوسته سفت افراد با گروه خونی A عبور کنید و درون آن ها را ببینید و حس اعتماد آن ها را جلب کنید باید گوش هایی خستگی ناپذیر و مشتاق برای شنیدن داستان های او و تعریف هایش از زندگیش داشته باشید.

اینگونه است که با شنیدن و تایید آنچه که تعریف می کند به هسته مرکزی آن دست پیدا می کنید و می توانید حلاوت دوستی با او را بچشید. این افراد در دوستی با شما بسیار دلسوز و وفادار هستند و مطمئنا به دوستانی بلند مدت برایتان تبدیل می شوند.

افراد گروه خونی A به طور شگفت انگیزی استعداد در آباد کردن زمین و رابطه بی نظیری با گیاهان دارند و به قول عامه دست خوبی در نگهداری از گیاهان دارند.

این افراد همانقدر که به گیاهان اهمیت می دهند در رابطه با حیوانات خانگی بسیار ضعیف هستند به طوری که طبق آمار منتشر شده در کشور ژاپن حدود نود و سه درصد حیواناتی که مورد آزار قرار گرفته یا رها شده اند از خانه هایی آمده بودند که مسئول غذا دادن و مراقبت از آن ها شخصی با گروه خونی A بوده است.

افراد گروه خونی A دنیا را می چرخانند و به هر آنچه جزئیات جهان است که دیگر گروه های خونی به آن ها دقت نمی کنند، گروه خونی A آن ها را مد نظر دارند و انجام می دهند. اینگونه است که این افراد با کمی و کاستی هایی که دارند و با وجود بخش های تاریکشان جهان را متعادل تر، زیبا، مشغول و در جریان نگاه می دارند.

با گروه خونی A چگونه رفتار کنیم ؟

نحوه رفتار با گروه خونی A

ازدواج با افراد گروه خونی A

بیشتر از هر گروه خونی دیگر افراد گروه خونی A هستند که در رابطه مشترک خود استوار می باشند و با این ویژگی بی نظیر خود خانواده ای مستحکم را می سازند. به جرات اگر به دنبال اطمینان خاطر در رابطه خود هستید بهتر است به دنبال همسری با گروه خونی A بروید.

این افراد در ازدواج ویژگی های جالبی دارند و یکی از آن ها این است که برای افرادی که از انجام کارهای خسته کننده و روتین خانه وحشت دارند، همسری با گروه خونی A به خوبی می تواند این کار را برایتان انجام دهد.

اما به این نکته دقت داشته باشید که در کنار ثباتی که افرادی با گروه خونی A در زندگی بروز می دهند، بسیار زود رنج هستند و احساساتشان به راحتی جریحه دار می شود.

افرادی با گروه خونی A اگر پی ببرند که به احساسات آن ها اهانت شده است، رابطه را پیش از آنکه بفهمید چقدر خراب شده است ترک می کنند و غالبا افراد گروه A هستند که رابطه را ترک می کنند تا دیگران آن ها را.

معمولا مردان گروه خونی A بیشتر از هر مردی در گروه خونی دیگری خلاف می کنند ولی بخاطر ظاهر سازی بسیار عالی آن ها شاید هیچگاه همسر آن ها متوجه خلاف آن ها نشود.

ویژگی های افراد گروه خونی A در زندگی زناشویی

افراد گروه A در زندگی مشترک

خصوصیات شخصیتی گروه خونی A

مطیع و آرام، دقیق، دلسوز و غمخوار، فداکار، مودب، درستکار، وفادار، احساساتی، درونگرا و کمی دستپاچه. حتی در مواقع آشوب و غضب آرام و خون سرد هستند.

نسبت به نظرات عمومی حساس اند. اغلب درون گرا هستند در برخورد با دیگران خجالتی و کمرو هستند یا حتی مریض به نظر می رسند کمی بدبین هستند. برای روابط ارزش قائل بوده و نسبت به دیگران وفادارند.

نسبت به تغییرات تردید دارند. دوست داران طبیعت و گریزان از جمعیت و شلوغی هستند. به یک مکان شخصی یا پناهگاه امن و مخفی برای خود نیازمندند.

عموما دو دل و غیر قاطع اند. برای حضور در کارهای تیمی آماده هستند مخصوصا وقتی دستوری به آن ها داده شود. علاقه مند به ایجاد رابطه نیستند و تلاش چندانی هم برای اینکار نمی کنند.

همه چیز درمورد گروه خونی A+

همه چیز درمورد گروه خونی A-

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 617 views بار دسته بندی : روانشناسی تاريخ : 6 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.