گودر کمپانی  ازبزرگترین آرزوهای من،خوشنویسی کامل قرآن کریم میباشد - گودر کمپانی

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، غزل چابک دانش آموز پایه نهم شهرضایی در سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در رشته کاتبان جوان قرآن کریم حائز رتبه دوم شد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵، با اشاره به علاقه وافر خود به کتابت آیات الهی اظهار داشت: در رشته‌های خوشنویسی، خطوط تحریری و نستعلیق و رسم به صورت مستمر کار کردم اما به دلیل علاقه به کتاب آسمانی این حرفه را در زمینه خوشنویسی به آیات قرآن به کار گرفته‌ام.

برگزیده سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم افزود: هنگام خوشنویسی آیات کتاب آسمانی مشتاق خوشنویسی دیگر آیات و سوره‌های قرآنی می‌شدم، در حین کتابت آیات آنها را برای خودم زمزمه می‌کردم که اکنون تأثیر این آیات نورانی را در زندگی خود نیز احساس می‌کنم.

دانش آموز شهرضایی با اشاره به یکی از آرزوهای خود در زمینه کتابت قرآن کریم، تصریح کرد: یکی آرزوی‌های من این است که روزی قرآن را به صورت کامل کتابت و کلاس‌های آموزشی رایگان برای هم سن و سال‌های خود برگزار کنم تا آنها نیز از نورانیت آیات قرآن کاملاً بهره ببرند.

وی این خودباوری را مدیون آموزگار پایه اول ابتدایی، خانواده و مدیریت آموزشگاه دانست و بیان کرد: امیدوارم در آینده با کسب رتبه‌های بهتر بتوانم باعث افتخاری برای خود، خانواده و شهرم باشم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 272 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 7 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.