گودر کمپانی طلاق؛ ساحلی به ظاهر زیبا اما خطرناک - گودر کمپانی

شاید شنیدنش برای شما نیز جالب باشد که در کشور مکزیک، جزیره ای به نام طلاق وجود دارد! این جزیره که اتفاقا گردشگران خاص خودش را نیز دارد، یکی از جنجالی ترین جزیره های کشور مکزیک می باشد.

در کنار این جزیره، جزیره ی دیگری نیز به نام جزیره ی عشق وجود دارد؛ این دو جزیره، برای سالیان متمادی گردشگران زیادی را به خود جذب کرده اند. در این مطلب قصد داریم به بررسی این دو جزیره ی جالب بپردازیم و شما را با آن آشنا کنیم. اما قبل از شروع مطلب، اگر قصد دارید از تور ترکیه آنتالیا بازدید کنید، می توانید اینجا را کلیک کنید!  با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ساحل طلاق کجاست؟

ساحل طلاق، ساحلی است که در منطقه ی آن، شن و ماسه ی سفید وجود دارد؛ این ساحل همان گونه که گفته شد در کنار ساحل عشق قرار گرفته است. گردشگران از این دو مکان برای تفریحاتی مانند آفتاب گرفتن مناسب است اما باید بدانید به دلیل جذر و مد قوی در این ناحیه، شنا کردن در دریای این ساحل کار بسیار خطرناکی می باشد؛ زیرا که جذر و مد می تواند باعث شود تا افرادی که درون آب در حال شنا هستند، از ساحل دور شوند و به سمت اقیانوس بروند.

تفریح دیگری که شما در تور آنتالیا ترکیه نیز می توانید داشته باشید، پیاده روی بر روی ماسه های این ساحل است؛ ساحل طلاق دریای آرامی ندارد و دلیل نامگذاری این ساحل نیز اصلا همین است. وجه تسمیه دیگری که ساحل طلاق دارد، دسترسی سخت به این منطقه می باشد و گردشگران تنها می توانند با قایق و کایاک به این ساحل برسند

از سوی دیگر چیزی که باعث شده است تا ساحل کناری، ساحل عشق نام داشته باشد، ویژگی های متضاد این ساحل با طلاق می باشد؛ ساحل عشق دریای بسیار آرام و دلپذیری دارد؛ اما همان گونه که گفته شد، دریای ساحل طلاق، بسیار سهمگین و مواج است. برای مثال دریای مجاور شهر آنتالیای ترکیه نیز دریایی نسبتا آرام است و گاها مواج میشود. شما اگر با تور آنتالیا ترکیه به این کشور سفر کرده باشید، مطمئنا متوجه این مطلب خواهید بود.

در آخر باید اضافه کنیم که هر دوی این سواحل، مناطق خوبی برای نظاره کردن غروب خورشید دریای این قسمت میباشند و شما می توانید مناظر بسیار زیبایی را چه در ساحل طلاق و چه در ساحل عشق ببینید!

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 252 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 30 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.