گودر کمپانی آشنایی با ویژگی های شخصیت گروه خونی B - گودر کمپانی

گروه خونی B چه نوع شخصیتی دارند ؟

شخصیت گروه خونی B موضوع مورد بحث ماست. بر اساس آمارها افرادی که دارندگان این گروه خونی هستند گروه زیادی نیستند اما بر اساس این تئوری می توانیم آن ها را در دسته جالب ترین آدم های روی زمین جا دهیم.

گرچه افراد بین این گروه خونی را هر کسی نمی تواند تحمل کند اما آن ها خصوصیات جالبی دارند که در اوج پیچیده بودن شان، آن ها را زیبا تر جلوه می دهد.

ویژگی ­های گروه خونی B

بر عکس آنچه در مورد گروه­ های خونی تابع و مطیع قانون که تا به حال با آن­ ها آشنا شدیم، گروه خونی B به هیچ عنوان افرادی برای احترام به قانون و در چارچوب حرکت کردن نیستند.

افراد دارای این گروه خونی همواره سعی دارند که کارها را در روشی جدید و تازه انجام دهند و همین باعث می­ شود تا در مواجهه با چارچوب احساس اسارت و خفگی به آن ها دست بدهد.

هر آنقدر که افرادی با گروه خونی A در انجام کارهای یکنواخت و روتین موفق هستند، افرادی با گروه خونی B در انجام این دسته کارها ناموفق می­ باشند.

افرادی این گروه خونی بسیار خلاق می­ باشند و همین خلاقیت سبب می­ شود که از روش ­های تعیین شده پیروی نکنند و همواره در حال استفاده از قوه­ خلاقیت خود باشند. از جمله افراد معروف و خلاق و باهوشی که دارای گروه خونی B بوده ­اند می توان به کارآگاه پوآرو و شرلوک هلمز اشاره کرد.

این افراد برعکس افراد گروه خونی A از تشریفات متنفر هستند و دوست دارند بدون مقدمه سر اصل مطلب بروند.

شخصیت شناسی گروه خونی B+

شخصیت شناسی گروه خونی B

هوش افراد گروه خونی B

افراد گروه خونی B بیشتر از هر گروه دیگری در بین مردم باهوش به نظر می­ رسند. آن ها با دیدگاه شهودی که دارند در حل مسائل سرعت بسیار بالایی دارند به طوری که افراد منظمِ کُند در دیدن آن ها متعجب می­ شوند.

افراد گروه خونی B استعداد فراوانی دارند و اغلب در اکثر کارها موفق عمل می ­کنند. همین امر می­ تواند هم خوب باشد و هم تاثیر بدی همچون سردرگمی برای این افراد به دنبال داشته باشد. در مورد استعدادهای بی نظیر گروه خونی B شما را دعوت به خواندن جملاتی از کتاب شخصیت گروه های خونی می­ کنیم:

انتظار نداشته باشید افراد زیادی با گروه خونی B بیابید که شغلی دائمی در ارتش داشته باشند. به جز هنگام جنگ که ناگهان به صورت فرماندهانی خلاق ظاهر می­ شوند.

از شخصیت استادان مسلم ارتش، همچون ناپلئون بناپارت، داگلاس مک آرتور، جرج پتن و ژولیوس سزار متعجب نخواهیم شد که در میدان های نبرد حرکات برجسته ای نشان دادند و همگی اعضای گروه خونی B بودند.

در حقیقت تعداد زیادی قهرمانان برجسته ارتشی، که آدم­ هایی با گروه خونی B هستند، اشاره به این دارد که چیزی بیشتر از مهارت تاکتیکی و سرعت انتقال در گروه خونی B وجود دارد.

ارتقا یافتن به چنین موقعیت بارزی، نیاز به علاقه و اعتماد به نفس در توانایی­ های رهبری هم دارد. مسلما افراد این گروه خونی، برتری خویشتن را باور دارند و درباره صحت و اعتبار عقاید خویش بی­ اندازه مطمئن هستند.

اندیشه­ بی ­قرار و انعطاف پذیر آنان، نتایج سریع و مستقیمی به بار می ­آورد. بدیهی است که اعتقاد آن ها به خویشتن و عملکرد منظم بدون آشفتگی ایشان راه را به دیگران نشان می­ دهد.

ویژگی های گروه خونی B مثبت

ویژگی های گروه خونی B

دوستی با افراد گروه خونی B

از قدیم می­ گویند دوستی با افرادی بالاتر از خود موجب موفقیت شما می­ شود. پس راه دوستی با افراد باهوش مثل افراد گروه خونی B از لازمه­ های برقراری رابطه برای همه می باشد.

افراد گروه B به واسطه هوش سرشاری که دارند و شهودی بودنشان باید در دوستی با آن ها صادق و صریح باشید زیرا او کوچک ترین نیرنگ شما را می­بیند و نمی­ تواند آن را تحمل کند. حتی نوع نگاه کردن و صحبت کردن و حتی گوش دادن در برقراری رابطه با این افراد مهم است.

به عنوان مثال اگر علاقه زیاد به موضوعی که این افراد نشان می­ دهند، بروز بدهید و شروع به بیان داستان خود کنید او خودش را به نشنیدن می­زند. در برقراری رابطه با این افراد به صحبتشان گوش فرا دهید و او و تفکرش را تایید و تحسین کنید.

اما انتظار دوستی طولانی مدت با این افراد را نداشته باشید. دوستی با این افراد به خاطر شخصیت بی ثباتشان کوتاه اما بسیار ارزشمند است.

ویژگی های گروه خونی B_

ویژگی های رفتاری گروه خونی ب

ازدواج گروه خونی B با همدیگر

گروه خونی هیچ محدودیتی در ازدواج افراد ندارد. هیچ فردی با گروه خونی مشخصی وجود ندارد که نتواند با فردی مثل گروه خونی خودش ازدواج کند.

گروه خونی B هم از این قاعده مستثنی نیست و دو شخص با گروه خونی B می توانند با همدیگر ازدواج کنند بدون اینکه برای فرزندانشان مشکلی پیش بیاید. اصلا نگران نباشید.

شخصیت گروه خونی ب

ازدواج با گروه خونی B

خصوصیات شخصیتی گروه خونی B

  • بشاش و خوشرو، خوش بین، فعال، حساس، مهربان، فراموش کار، آشفته، درهم و سازمان نیافته، پرسر و صدا، خودپسند و خودبین، پر انرژی و جدی در راه رسیدن به هدف.
  • معمولا جزو بهترین افراد تیم می شوند و افراد تکرویی هستند
  • اغلب کارها را با روش های خودشان انجام می دهند و خود کفا هستند
  • شخصیت های ماجراجو و دلیر
  • علاقه مند به داشتن یک راه مشخص و مخصوص
  • موجوداتی اجتماعی و علاقه مند به مهمان داری هستند
  • علاقه به حفظ روابط هستند و خودشان در این زمینه تلاش می کنند

همه چیز درمورد گروه خونی B+

تغذیه مناسب برای گروه خونی B

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 531 views بار دسته بندی : روانشناسی تاريخ : 6 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.