گودر کمپانی شخصیت شناسی از روی چهره افراد - گودر کمپانی

شخصیت شناسی از روی چهره یک علم دانشگاهی نمی باشد. روانشناسان جنایی اطلاعات زیاد و مناسبی در این زمینه دارند. مدل ها و انواع علوم چهره شناسی بسیار زیاد است که از میان آنها می توان به متوپوسکپی(پی بردن به درون آدمی از روی خطوط روی پیشانی) و فیزیـوگـنومی(عـلم چـهره شـنـاسی) اشاره کرد.

 

بررسی فرم صورت و شخصیت شناسی از روی آن

انواع چهره ها بسیار زیاد می باشد. از روی چهره افراد به صورت تقریبی می توان به شخصیت پی برد به طور مثال:

صورت گرد: صورتی با بینی بزرگ، چانه نسبتا گرد و گونه مسطح دلالت بر گردی صورت دارند. افراد با صورت گرد امیدوار و زنده دل می باشند. علاقه به طبیعت از صفات این اشخاص است. ایده های این افراد برای دیگران جذاب خواهد بود. هم چنین از انرژی بالایی برخوردار می باشند. این اشخاص توان خنداندن و شاد کردن دیگران را دارند. در عین سرزنده بودن افرادی آرام و تاثیر گذار می باشند. لپ زیاد و چهره ای پر مخصوص افراد صورت گرد است. لقب این مدل صورت، چهره آبی می باشد.

صورت پهن: بردباری و مهربانی از خصوصیات بارز این افراد است. امکان روشن فکر بودن در این افراد بسیار بالا خواهد بود. اغلب مردم این افراد را مورد پیش داوری قرار می دهند. اشخاص صورت پهن بسیار موفق می باشند.

صورت  چهارگوش: افراد با این صورت اغلب استقلال فردی زیادی در مسائل دارند و از این مسئله بسیار حمایت می کنند. در عین حال برای اهداف خود بسیار تلاش می کنند و بسیار فعال می باشند.

صورت دراز و کشیده: صبر و بردباری این افراد زیاد است. به احتمال زیاد اگر کاری را شروع کنند تا انتهای کار را انجام می دهند. بدن خوب و مناسبی دارند و تنهایی را ترجیح می دهند. به علت اعتماد به نفس کاذب خود اغلب در روابط شکست می خورند. صورت این افراد لاغر و کشنده است. لقب این مدل صورت، چهره چوبی می باشد.

صورت بیضی: تعهد از ویژگی های بارز این افراد است. اعتماد به نفس زیاد همیشه به کمک این اشخاص خواهد آمد. از دیگر ویژگی های آن ها می توان به دیپلماتیک بودن و مهارت های بین فردی خوب آن ها اشاره کرد. این مدل صورت معمولی ترین مدل صورت است. چانه متوسط و گونه های گرد مخصوص افراد صورت بیضی می باشد.

صورت لوزی شکل: این افراد دارای ویژگی کمال گرایی، خلق و خوی خوب و اعتماد به نفس بالا می باشند. هم چنین پیش بینی این افراد اغلب غیر ممکن است. گونه های برجسته و چانه ی تیز مخصوص این افراد می باشد.

صورت مربعی شکل: رقابت و روحیه جنگجویانه برای این افراد حرف اول را می زند. بسیار مادی گرا و زود جوش و پرخاشگر می باشند. از قرار گرفتن در چالش توسط دیگران دلخور و ناراحت می شوند و بسیار حسود هستند.  صورت مربعی شکل قرینه می باشد. پیشانی و فک گسترده از ویژگی های بارز اشخاص صورت مربعی شکل است. لقب این مدل صورت، چهره فولادی می باشد.

صورت مستطیل شکل: این افراد بسیار زحمت کش می باشند و توانایی رهبری بالایی دارند. اکثر این افراد درون گرا بوده و تمایل به خشونت دارند. ویژگی صورت این افراد علاوه بر فک و چانه چهن پیشانی محکم و کمی کشیده می باشد.

 

شخصیت شناسی از روی چشم

چشم از دیر باز مورد توجه بوده است. بسیاری از شاعران در مورد چشم ها سخن گفته و به تعریف و توصیف آنها پرداخته اند. حالات درونی و احساسات واقعی از چشم ها نمایان می شود. هنگامی که کسی خوشحال است یا عصبانی از حالات چشم های او می توان به عواطف شخص پی برد. یکی از رایج ترین نشانه ها وجود خط های کوچک در خارج از چشم ها است که نشانه شاد بودن فرد می باشد. بیشتر افراد در دنیا دارای چشم های قهوه ای می باشند.

 

افراد چشم قهوه ای ویژگی های اعتماد به نفس، مهربانی، حساس بودن، رهبرانی قوی و دارای قدرت ذهنی بالا را دارند. بعد از چشم قهوه ای ها رنگ آبی برای چشم بیشترین تعداد را در جهان شامل می شوند. ویژگی این افراد منحصر به فرد و عالی است که از میان آن ها می توان به ایمن بودن از درد، مقاومت در برابر ناراحتی و بنیه بسیار زیاد اشاره کرد. نادرترین چشم ها به رنگ سبز می باشند. از ویژگی های این افراد می توان به سازگاری، خودآگاهی بالا، کمک کردن به نزدیکان و انتظار وفاداری و اعتماد اشاره کرد. در نهایت افراد چشم مشکی بسیار رازدار، قابل اتکا و مقاوم در برابر فشارها می باشند.

به جز دو مورد گفته شده می توان ابرو های پلک ها، فرم بینی قبل از انجام هر گونه عمل بر روی آن، فرم گوش ها، گونه ها، چانه و فک و شکل و فرم لب ها را مورد بررسی قرار داد.

در پایان، از علاقه مندان سفر و گردشگری دعوت می کنیم تا از وب سایت رنتی جا بازدید نمایند و اطلاعات کافی نسبت به مقصد خود کسب کنند و برای اقامت در شهرهای مختلف نسبت به اجاره ویلا اقدام نمایند و از سفر خود لذت ببرند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 292 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.