گودر کمپانی معرفی انواع مشاوره روانشناسی آنلاین و کاربرد آنها - گودر کمپانی

مشاوره روانشناسی آنلاین؛ یکی از خدماتی از که توسط روانشناسان متخصص و دوره دیده به عموم مردم ارائه می شود و هدف اصلی آن بهبود وضعیت روحی و روانی مراجعین است. خوشبختانه مردم روز به روز از خدمات مشاوره اینترنتی با روانشناس آنلاین بیشتر و بیشتر استفاده می کنند اما همیشه جای یک موضوع خالی بوده است، پرکاربردترین انواع مشاوره روانشناسی چیست و هر کدام چه کاربردهایی دارند؟

انواع مشاوره روانشناسی اینترنتی چیست؟

میدانید که امروزه علاوه بر جلسات حضوری، مشاوره روانشناسی آنلاین هم بسیار رونق پیدا کرده است و متقاضیان با استفاده از دستگاه های ارتباطی هوشمند، مشاوره اینترنتی با روانشناس مورد نظرشان برگزار میکنند.

چرا از مشاوره با روانشناس آنلاین استفاده کنم؟

مهم ترین موضوع این است که در چه زمانی باید از چه نوع مشاوره اینترنتی با روانشناس استفاده نمایند تا بیشترین نتیجه را کسب کنند؟

به همین خاطر در ادامه به مهم ترین انواع مشاوره روانشناسی اینترنتی آشنا می شویم.

مشاوره اینترنتی با روانشناس فواید بسیار زیادی دارد که شما را به استفاده از آن تشویق میکند.

آیا این فکر به ذهنتان خطور کرده، چرا باید از خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین استفاده کنم؟ چرا وقتی می توانم حضوری به مشاور مراجعه کنم چرا باید از مشاوره آنلاین روانشناسی استفاده کنم؟ صحبت با مشاور روانشناس آنلاین چه تفاوتی ایجاد می کند؟

مهم ترین ویژگی مشاوره اینترنتی امکان تصویری بودن آن و دسترسی به تعداد زیادی مشاور روانشناس خوب از هر جای دنیا می باشد.

به دلیل ماهیت تصویری بودن ارتباط، دیگر در مشاوره روانشناسی آنلاین، محدودیت هایی مانند عدم آگاهی روانشناس از حالت های چهره و بدن مراجع، که در مشاوره روانشناسی تلفنی وجود داشت معنایی ندارد.

از طرفی در مشاوره آنلاین روانشناسی نیاز به حضور در کلینیک روانشناسی و صرف زمان و هزینه زیاد برای رفت و آمد نیست که همین موارد مشاوره روان شناسی تصویری را به گزینه ای ایده آل، هم برای مشاور و هم برای مراجع تبدیل می کند.

تمام موارد بالا دست به دست هم داده اند تا کاربران بیشتری تمایل به انجام جلسه با مشاور روانشناس آنلاین داشته باشند و از خدمات سایت های متنوعی استفاده نمایند.

مشاوره ازدواج

مشاوره ازدواج اینترنتی با روانشناس

یکی از پرکاربردترین انواع مشاوره روانشناسی آنلاین مشاوره ازدواج است.

مشاوره ازدواج که زوج درمانی نیز نامیده می شود به زوجین کمک می کند به دلیل اختلافات میان خود پی ببرند و آن ها را حل کنند و به رابطه خود بهبود ببخشند.

مشاوره بعد از ازدواج راه حل هایی را پیش پای زوجین می گذارد تا از طریق آن ها بهتر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و شناخت کامل تری از هم داشته باشند، با تفاوت های خود کنار بیایند و زندگی سالم تری را در پیش بگیرند.

یک مشاور ازدواج خوب فردی است که مجوز مشاوره روانشناسی داشته باشد. مانند روانشناس هایی که در بخش مشاوره ازدواج آنلاین ویکی روان حضور دارند و همگی مجوز برگزاری جلسات مشاوره بعد از ازدواج را دارند.

حرفه این افراد زوج درمانی یا خانواده درمانی نیز نامیده می شود. این روان شناسان خدماتی مشابه با سایر روان شناسان برای ایجاد سلامت ذهن ارائه می دهند.

اما تمرکز ویژه ای بر روی روابط زوجین و بهبود آن دارند. دوره مشاوره ازدواج اغلب کوتاه مدت است.

زن و شوهرهایی که مشکلات عدیده زناشویی دارند باید برای بقای زندگی مشترک خود از مشاوره ازدواج آنلاین یا حتی حضوری استفاده کنند تا زندگی زناشویی به روند طبیعی و عادی خود برگردد.

مشاوره کودک

مشاوره کودک آنلاین با مشاور روانشناس

والدین همیشه نگران فرزندان خود هستند اما بیشتر موارد این نگرانی را در جای اشتباهی خرج میکنند.

آنها دلواپس تحصیل، خوراک و پوشاک فرزندان خود هستند اما معمولا به موضوعاتی که آینده فرزندانشان را شدیدا تهدید می کند توجه نمیکنند! کودکان و نوجوانانی در سنین مختلف بسیار آسیب پذیر هستند و عوامل زیادی بر روحیات و خلق و خوی آنها تاثیر می گذارد.

مشاوره کودک فرایندی را ایجاد میکند که والدین با استفاده از آن میتوانند آینده فردی فرزندان خود را تضمین نمایند.

مشاوره کودک نوعی از درمان در رشته روانشناسی است که روی کودکان خردسال، نوجوانان و حتی نوجوانان مبتلا به یک یا چند بیماری روانی متمرکز است. در واقع مشاوره کودک و نوجوان راه ‌کارهای مفیدی به مراجعینی پیشنهاد می ‌کند که حادثه آسیب زا، محیط خانوادگی ناکارآمد، شرایط استرس زا و در کل اتفاقات آسیب رسان را تجربه کرده اند.

بسیاری از مسائلی که این کودکان با آن مواجه هستند، مشکلاتی مانند اضطراب، افسردگی و اندوه است که در زندگی روزمره با آن مواجه هستند. با این حال هدف مشاوره روانشناسی کودک، تقسیم مشکلات به بخش ‌های قابل ‌کنترل است؛ بنابراین کودکان بهتر می توانند با آنها کنار بیایند.

مانند مشاوره خانواده، مشاوره کودکان هم جنبه فردی و اجتماعی زیادی دارد و بدون شک بر آینده گروه مخاطبین خود تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

اگر آینده و سرنوشت فرزندتان برای شما اهمیت دارد، که البته دارد، از سنین پایین از خدمات مشاوره کودک آنلاین استفاده کنید تا با کم روانشناس آنلاین بتوانید روند تربیتی و شیوه رفتاری خود را تنظیم نمائید.

مشاوره روانشناسی آنلاین همه جا همراه شماست

میتوانید همیشه و همه جا از مشاوره اینترنتی با روانشناس آنلاین استفاده کنید و دیگر نگران رفت و آمد، هدر دادن زمان و موارد دیگر نباشید. خوبی جلسه مشاوره با روانشناس آنلاین این است که دوری مسافت نمیتواند شما را از مشاور مد نظرتان دور کند و دیگر محدود به گزینه های موجود نیستید.

باید نگاهمان به مشاوره روانشناسی اینترنتی را تغییر دهیم و بیشتر بر مزایای آن تمرکز کنیم. بدون شک فواید مشاوره اینترنتی با روانشناس آنقدر زیاد است که می تواند طیف بسیار وسیعی از مشکلات شخصی و خانوادگی ما را حل نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 582 views بار دسته بندی : روانشناسی تاريخ : 6 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.