گودر کمپانی علت زانو زدن هنگام خواستگاری چیست ؟ - گودر کمپانی

زانو زدن هنگام خواستگاری: چرا برای پیشنهاد ازدواج زانو می‌زنند؟

عشق جادوی زندگی است. حتی یک فرد ساده و معمولی هم وقتی می‌خواهد برای معشوق خود کار مهم و خاصی انجام دهد، می‌تواند به یک شعبده باز ماهر و خلاق تبدیل شود. یکی از مهمترین کارهایی که در دوران عاشقی انجام می‌دهید، خواستگاری از فرد مورد علاقه‌تان است. حتما یک بار در طول عمرتان شاهد زانو زدن هنگام خواستگاری افراد از فرد مورد نظرشان بوده‌اید.

عموما در دنیای غرب و حتی امروزه در کشورهای آسیایی، زانو زدن هنگام خواستگاری، یک روش رایج درخواست ازدواج است.

تاریخچه جالب زانو زدن هنگام خواستگاری

هرچند اکنون این ژست عاشقانه به یک سنت دیرینه مبدل شده، اما اکثر مردم نمی‌دانند که داستان پشت زانو زدن روی یک پا هنگام خواستگاری از کجا آمده است.
استفاده از این ژست رمانتیک از دوران قرون وسطی آغاز شد، زمانی که شوالیه ها در برابر زنان نجیب زاده روی یک زانو خم می‌شدند و معمولا با پرسیدن “آیا با من ازدواج می‌کنی؟” از آن ها درخواست ازدواج می‌کردند.

درخواست ازدواج

در قرون وسطی، ازدواج و مذهب به هم مرتبط بودند و بیشتر خواستگاری ها در طول مراسم مذهبی انجام می‌شدند. به همین دلیل است که زانو زدن روی یک پا هنگام خواستگاری تنها یک عمل عاشقانه نسبت به زن نیست. بلکه به عنوان تسلیم کامل، احترام، دعا و تمکین تلقی می‌شود.

زانو زدن هنگام درخواست ازدواج نشانه احترام است.

وقتی مردی روی یک زانو قرار می‌گیرد تا از همسر آینده‌اش خواستگاری کند، در واقع می‌خواهد احترام موجود در دلش نسبت به او را نشان دهد. با این حال، ژست و احساسات پشت این حرکت رمانتیک در دنیای مدرن گم شده است. امروزه، این ژست عاشقانه تنها به یک سنت و روش برای مطرح کردن درخواست ازدواج مبدل شده است.

علاوه بر این، زنها امروز به روش‌ها و سنت های خواستگاری اهمیت زیادی نمی‌دهند، مگر این که این درخواست با احساسات صادقانه و واقعی همراه باشد.

درخواست ازدواج با زانو زدن

اگر احساس خالصانه و تنها از روی علاقه و عشق باشد، هر پیشنهاد ازدواجی به هر شیوه ای که انجام شود، منحصر به فرد و فراموش نشدنی خواهد بود.

وقتی به فکر عاشق شدن، یافتن شریک زندگی یا ازدواج هستید.
حتما به ندرت دوست دارید به یکی از نتایج احتمالی ازدواج فکر کنید: طلاق. متاسفانه طلاق بخشی واقعی از یک روابط است. اما مرز باریکی بین واقع‌گرایی و ترس‌آفرینی وجود دارد. شاید فکر کنید همه افراد در مورد ازدواج و سوالات مهم قبل از آن، فکر می‌کنند و انجامش می‌دهند. تا از طلاق و اختلاف جلوگیری کنند.

حتماً بخوانید:

اما همیشه امکان طلاق وجود دارد، هرچند به این معنی نیست که باید برای شما هم اتفاق بیفتد. اما می دانید که نمی توانید مانع از رسیدن اتفاقات غیرمنتظره زندگی خود شوید. به هر حال می‌توانید رابطه خود را تا حد امکان قوی سازید، تا در برابر موانع و چالش ها مقاومت کنید. در حالت ایده آل این رابطه قوی می‌تواند قبل از ازدواج شکل گیرد. اگرچه فکر می‌کنید همه افراد به ازدواج و سوالات مهم قبل از آن فکر می‌کنند. اما تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از مسائل کاملا نادیده گرفته می شوند.

چگونه با احترام خواستگاری کنیم ؟

پرسیدن سؤالات درست می تواند شما را برای زندگی زناشویی راهنمایی و به جلوگیری از طلاق کمک کند. “بسیاری از مردم وقتی در دوران نامزدی هستند، شروع به گفتگو در مورد مسائل مهم می‌کنند. در حالی که آن وقت برای این سوالات خیلی دیر شده است.”

منبع : خبرنامه

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : روانشناسی تاريخ : 27 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.