گودر کمپانی مهم ترین نشانه تنفر مرد از زن چیست ؟ - گودر کمپانی

نشانه تنفر مردان (تنفر مرد از همسرش)

گاهی برای ما جذاب است بدانیم دیگران چه حسی نسبت به ما دارند این موضوع زمانی که طرف مقابل شریک عاطفی یا همسر ما باشد اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند. اما آیا واقعا نشانه‌هایی وجود دارد که بتوانیم از روی آن نفرت و عشق طرف مقابل را قضاوت کنیم؟

قطعا قضاوت صرف و بدون چون و چرا از رفتار و گفتار دیگران جایز نیست اما در این مقاله سعی کرده ایم برخی نشانه‌های مهم که ممکن است به دلیل تنفر یک مرد از شما باشد را معرفی کرده‌ایم.

نشانه‌های تنفر یک مرد از شما

قبل از شرح نشانه‌های تنفر یک مرد باید به این نکته اشاره کنیم که وجود این نشانه‌ها قطعا به معنای وجود تنفر عمیق از شما نیست و گاهی دلخوری و دلگیری مقطعی از شما حتی زمانی که دوستتان دارد ممکن است چنین نشانه‌هایی را به وجود آورد.
از طرف دیگر نشانه‌هایی که در اینجا آورده شده است حالت‌های کلی تنفر مردان را بررسی کرده است، ممکن است شریک عاطفی شما بر حسب رابطه‌ای که بینتان بوده است نشانه‌های دیگری داشته باشد که در اینجا نیامده است، بنابراین منحصر به فرد بودن او را نادیده نگیرید.

نشانه تنفر مردان

صحبت نکردن درباره احساساتش

مردان معمولا به راحتیِ زن‌ها از احساساتشان حرف نمی‌زنند، اما وقتی طرف مقابل را دوست داشته باشند و بخواهند نظرش را جلب کنند حتی از خانم‌ها هم در این کار ماهرتر می‌شوند، دوست دارند از تجربیاتشان بگویند، احساساتشان را بیان کنند و مشتاقانه منتظر هستند شما پذیرای احساساتشان باشید.

وقتی یک مرد تمایلی به بیان تجربیات و احساساتش به شما ندارد معمولا علاقه‌ای به شریک کردن شما در احساساتش ندارد. البته ذکر این نکته ضروری است که برخی افراد بنابر خلق و خویشان اهل ابراز احساسات کلامی نیستند و اگر شریک عاطفی شما جزء این دسته از افراد است نباید این عدم تمایل به بروز احساساتش را به پای تنفرش بگذارید.

دیگر نمی‌خواهد قهرمانتان باشد

برای مردی که عاشق شماست قهرمانتان بودن اهمیت ویژه‌ای دارد.یکی از نیازهای مهم مردان در رابطه عاطفی ارضای همین حس قدرت و قهرمان بودن است. مردها عاشق این هستند که قهرمان معشوقه‌شان باشند و وقتی کسی را دوست دارند تمام تلاششان را می‌کنند که خودشان را به او نشان دهند. اگر به جایی رسیدید که دیدید دیگر برایش اهمتی ندارد که به چشم شما قوی باشد یا خیر باید نگران این موضوع وید که شاید دیگر علاقه شما برایش اهمیتی ندارد.

فاصله می‌گیرد

افراد مختلف حریم‌های متفاوتی دارند، برخی دوست دارند نزدیک شما بنشینند و برخی دیگر به فضای بیشتری نیاز دارند. این موضوع به خلق و خو، شخصیت و تجربیات شخص بستگی دارد اما مردی که به شما علاقه‌ای ندارد فاصله بیشتری را با شما حفظ می‌کند، دلش نمی‌خواهد نزدیک شما باشد و اگر شما نزدیکش باشید یا متوجه حضورتان نمی‌شود یا سعی می‌کند ارتباطی با شما برقرار نکند.

اهمیتی به توجه شما به دیگر مردان نمی‌دهد

اگر عشق را تجربه کرده باشید می‌دانید که حتی تصور توجه دیگران به معشوق و برعکس توجه معشوقتان به دیگران چقدر آزار دهنده است. وقتی مردی به شما علاقه‌مند باشد مانند هر عاشق دیگری دلش نمی‌خواهد چنین اتفاقی بیفتد و به این قضیه حسادت می‌کند اما مردی که از شما متنفر باشد کوچکترین اهمیتی به اینکه شما به چه کسی توجه می‌کنید، چه کسی را تحسین می‌کنید چه کسی را تایید می‌کنید و برای چه کسی جذاب هستید نمی‌هد.

تنفر مرد از همسرش

عدم تمایل به رابطه جنسی با شما

معمولا نقش احساسات در رابطه جنسی برای خانم‌ها قوی‌تر است اما این بدان معنی نیست که عواطف و احساسات در رابطه جنسی برای آقایان بی معنی باشد! قطعا مرد و زن هر دو وقتی به شریک جنسی‌شان علاقه مند باشند رابطه جنسی لذت بخش‌تری را تجربه می‌کنند.
وقتی یک مرد ز شما خوشش نیاید معمولا علاقه‌ای نیز به رابطه جنسی با شما نشان نخواهد داد فارغ از اینکه شما چقدر از لحاظ جسمی و جنسی جذاب باشید! اما اگر به شما علاقه مند باشد حتی اگر با استانداردهای رنگارنگ زیبایی تطابق نداشته باشید برای او جذاب خواهید بود.

درباره شما کنجکاوی نمی‌کند

مردی که به شما علاقه دارد دوست دارد در مورد شما، گذشته و برنامه‌های آینده‌تان اطلاعات کسب کند. از خودتان یا دیگران کارهای شما را پیگیری می‌کند و شما را در فضاهای مجازی دنبال می‌کند.
البته این موضوع به شخصیت و خلق و خوی طرف نیز بستگی دارد، ممکن است فردی به شما علاقه مند باشد اما به لحاظ ویژگی‌های خلقی خودش خیلی فرد پیگیری به نظر نرسد اما اگر به طور کلی فردی هیچ گونه کنجکاوی نسبت به شما نداشت و علاقه‌ای به شنیدن زندگی شخصی شما نشان نمی‌داد نشانه خوبی نیست!

در کنار مشکلاتتان نمی‌ایستد

همانطور که پیشتر گفتیم، مردان دوست دارند قهرمان معشوقه‌شان باشند. چه فرصتی بهتر از اینکه وقتی مشکلی برایتان پیش آمد کنارتان باشند و نشان دهند می‌توانند از شما مراقبت کنند و کمک حالتان باشند. مردی که به شما علاقه مند نیست، علاقه چندانی نیز برای حل مسائل شخصی شما ندارد. البته در این بین افرادی نیز هستند که بنابر احساسات انسان دوستانه بخواهند به شما کمک کنند که حسابش با عشق و علاقه به شما جداست!

نشانه های تنفر مرد از زن

تلاشی برای تغییر نقاط ضعفش نمی کند

همه ما افراد اجتماعی هستیم و تایید اجتماع و دیگران برایمان خوشایند است اما مرد عاشق دلش می‌خواهد مورد تایید ویژه شما باشد. اگر تلاشی برای پوشاندن نقاط ضعفی مانند پرخاشگری، بد دهنی، خلق پایین و … نزد شما نمی‌کند نشان دهنده این است که تایید یا عدم تایید شما برایش اهمیتی ندارد و شما کسی که بخواهد به خاطرش تغییر کند نیستید.

در مورد زنان دیگر صحبت می‌کند

وقتی برای مردی اهمیت نداشته اشید خیلی هم برایش مهم نیست که بخواهد اعتمادتان را جلب کند یا خیر. او به راحتی نزد شما در مورد زنان دیگر و جذابیتشان برای خودش صحبت می‌کند و اهمیتی نمی دهد که از این موضوع ناراحت بشوید یا خیر. همانطور که صحبت شما درباره مردان دیگر او را اذیت نمی‌کند!

منبع : همیار عشق

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 239 views بار دسته بندی : روانشناسی تاريخ : 9 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.