گودر کمپانی چند راه برای تقویت قوه شهود و الهامات درونی - گودر کمپانی

تقویت قوه شهود که معمولا به آن چشم سوم نیز گفته می شود و حس ششم نیز به آن می گویند بسیار ساده می باشد و کافی است کمی بیشتر بر روی خودتان تمرکز کنید تا بتوانید به راحتی با اطرافتان ارتباط برقرار کرده و در نهایت زندگی بهتری داشته باشید.

تقویت قوه شهود با راهکارهای ساده

افرادی که در کار تحلیل ذهن هستند همواره در حال یافتن راهی برای اثبات موضوعات از سمت بدیهیات می باشند و در بیشتر موارد نمی توانند در این راستا به موفقیت برسند.
شما هم مانند سیاری از افراد از قوه شهود خود در بیشتر مواقع استفاده می کنید ولی امکان این که آن را نشناسید بسیار زیاد می باشد. در واقع قوه شهود همان حس ششم می باشد و در بیشتر مواقعی که می خواهید تصمیمی بگیرید به سراغش می روید. اگر این قوه در شما تقویت شده باشد می توانید با تکیه بر آن تصمیم های درست تری در زندگی خود بگیرید و خود را از چالش های زندگی دور نمایید.

تقویت قوه شهود

البته همیشه نمی شود به این احساس تکیه کرد از این رو باید سعی کنید در زندگی خود منطق و تحلیل های اثبات شده را از یاد نبرید و با استفاده از منطق و این راهکارها شهود خود را به کار بگیرید. برای این که بتوانید بیشتر به این احساس ها بها دهید نیاز است تا آن ها را تقویت کنید و این کار به راحتی امکان پذیر می باشد. در ادامه تکنیک هایی را برای این کار به شما معرفی می کنیم و اطلاعاتی در این مورد به شما خواهیم داد تا بتوانید به راحتی این احساس خود را تقویت نمایید.

افزایش خلاقیت

با خلاقیت داشتن بیشتر نیز می توانید این قوه را بهبود بخشید. در واقع بیش از حد نیز نباید به این قوه تکیه کرد در این صورت دیگر هیچ پیشرفتی در زندگی خود نخواهید داشت. خلاقیت داشتن یکی از روش هایی می باشد که می تواند به شما کمک کند تا بتوانید حس ششم خود را تقویت کنید.
در واقع خلاقیت داشتن می تواند به شما کمک کند تا بتوانید در کم ترین زمان ممکن راه های جدید تری را برای حل مسائل خود بیابید و این راه ها منجر به ایجاد حس بهتر و کارآمد تری در زندگی شما خواهد شد. برای افزایش خلاقیت خود می توانید از کارهای روزمره استفاده نمایید.

مراقبه کردن

مدیتیشن یکی از راه هایی می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید بیشتر قوه شهود خود را بشناسید و اگر نیاز شد بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید. استفاده از مدیتیشن و مراقبه به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی صداهای درونی خود را بشنوید و این صداهای درونی در زمانی که به آن ها در زندگی روزانه خود نیاز دارید به سراغ شما خواهند آمد و گاها گوش دادن به آن ها می تواند برای شما بسیار خوب و موثر باشد.

برای شنیدن این صدا ها نیاز است تا صداهای مزاحم ذهن خود را ساکت کنید و بهترین راه برای این که آن ها ساکت کنید استفاده از مدیتیشن و یا مراقبه می باشد. این صداهای مزاحم نامتوازن می باشد و نیاز است تا با استفاده از یک سری از فیلترهای ذهنی آن ها را نادیده بگیرید.

تقویت قوه شهود و الهامات درونی

استفاده از مدیتیشن به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی صداهای درونی خود را شنیده و نسبت به درون خود آگاه تر شوید. در میان این آرامشی که از این راه ها دریافت می کنید تمامی صداهای مزاحم از بین می رود و شما تنها صدای درونی خود را خواهید شنید.

مدیتیشن نه تنها برای بهبود این قوه موثر است بلکه می تواند به شما در از بین بردن مشکلات روحی خاص مانند افسردگی و اضطراب بیش از حد نیز کمک نماید از این رو بهتر است اطلاعاتی در مورد نحوه انجام آن بدانید و آگاهی های خود را در این زمینه ها افزایش دهید.

ارتباط با درون

شناختن خود و ارتباط گرفتن با درون خود می تواند به شما کمک کند تا بتوانید به راحتی این احساس را در خود افزایش دهید. گفتگوهای درونی نوعی ارتباط با درون می باشد و همچنین به شما کمک های بسیار زیادی خواهد کرد. در زمان هایی که با یک دیگر گفتگو می کنید می توانید به راحتی صداهای درونی خود را شنیده و سعی کنید در مواقع نیاز نیز از آن ها به راحتی استفاده کنید.

این کار در ابتدا عقلانی به نظر نمی رسد با این حال با گذشت زمان مغز شما سعی می کند پاسخ هایی را برای سوالات شما بسازد و شما می توانید به ارتباط درونی دست یابید. این کار به ظاهر ساده می تواند منجر به بهبود قوه شهود شده و در نهایت منجر به پاکسازی ذهن شما شده و آشفتگی های ذهنی خود را از یاد خواهید برد.

افزایش اعتماد به الهامات

الهامات غیبی مختص به تمامی افراد می باشد از این رو بهتر است سعی کنید به این مدل از الهاماتی که به شما می شود کمی بیشتر دقت کنید و آن ها را قبول نمایید تا بتوانید به تقویت قوه شهود برسید. بسیاری از افراد هستند که به این مدل از الهامات اعتماد نمی کنند و معمولا در کارهای خود ضررهایی را متحمل می شوند.

یک راه ساده برای افزایش شهود

اگر دوست داشته باشید از این قوه در زندگی خود استفاده کنید باید سعی کنید آن را در زندگی خود تقویت کنید در غیر این صورت نمی توانید اطلاعاتی را در این مورد کسب کنید و برای این که بتوانید به آن برسید می توانید اعتماد خودتان را به خودتان افزایش دهید تا بتوانید تاثیر آن را بر ذهن خود افزایش دهید.
همانطور که هر چقدر از ماهیچه ای خود بیشتر استفاده کنید بهتر می شوند و قدرت بیشتری می گیرند باید برای تقویت قوه شهود نیز از آن بیشتر استفاده کنید تا در این مورد موفق شوید.

خوردن غذاهای سالم

داشتن رژیم غذایی بسیار خوب می تواند به شما کمک نماید تا بتوانید با الهامات درونی خود بیشتر ارتباط بگیرید. در واقع غذاهای ناسالم بر روی بدن تاثیرات منفی بسیاری دارند بنابراین بهتر است سعی کنید رژیم درستی برای خود انتخاب نمایید.
برای بهبود این حس بهتر است سعی کنید از حس ششم خود در کارهایتان کمک بگیرید و زمانی بیشتر از آن ها استفاده کنید که منطقی تر می باشند و می توانند به شما کمک کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 155 views بار دسته بندی : روانشناسی تاريخ : 21 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.