گودر کمپانی چگونه همسرم را راضی کنم که بچه دار شویم ؟ - گودر کمپانی

راههایی برای راضی کردن همسر برای بچه دار شدن

در صورتی که قبل از ازدواج در مورد زمان بچه دار شدن و تعداد بچه ها صحبت نکرده باشید ممکن است بعد از ازدواج با مخالفت همسرتان برای بچه دار شدن روبرو شوید. در این گونه موارد برای راضی کردن همسر برای بچه دار شدن باید علت مخالفت او را متوجه شوید و بدانید که آیا همسرتان در شرایط فعلی بچه نمی خواهد یا کلا با بچه دار شدن مخالف است.

گاهی اوقات زوجین قبل از ازدواج در مورد فاصله زمانی بارداری بعد از ازدواج و این که آیا طرف مقابل تمایلی به بچه دار شدن دارد یا ندارد ، صحبتی نمی کنند به همین دلیل ممکن است بعد از ازدواج با مخالفت همسرتان برای بچه دار شدن روبرو شوید. این مخالفت ممکن است به طور موقت باشد یا این که کلا همسر شما علاقه ای به بچه دار شدن نداشته باشد.

مخالفت با بچه دار شدن موضوعی است که برخی از زوجین با آن روبرو هستند . اگر شما تمایل به فرزند دار شدن دارید ولی همسرتان مخالف است به احتمال زیاد به دنبال روش هایی برای راضی کردن همسر برای بچه دار شدن هستید. بچه دار شدن یا حتی حرف زدن در مورد آن به معنی سطحی بالاتر از تعهد و ارتباط است. ممکن شما از ازدواجتان رضایت داشته باشید ولی به دنیا آوردن فرزند مسلما یک گام بزرگ تر است که نیاز به فداکاری طرفین خواهد داشت.

راضی کردن همسر برای بچه دار شدن

قبل از ازدواج در مورد بچه دار شدن صحبت کنید

یکی از موارد بسیار مهمی که باید قبل از ازدواج درباره آن صحبت کنید بچه دار شدن است.
شما باید متوجه شوید که میزان تفاوت شما در علاقه به کودکان ، زمان مناسب برای بچه دار شدن و تعداد فرزندان را ارزیابی کنید.
شما ممکن است علاقه زیادی به بچه دار شدن داشته باشید در صورتی که همسرتان علاقه ای نداشته باشد یا حتی ممکن است شما بخواهید بلافاصله بعد از ازدواج بچه دار شوید در حالی که همسرتان برنامه های دیگری دارد که نسبت به بچه دار شدن برایش در اولویت است و نمی خواهد به این زودی خودش را گرفتار بچه کند.

بنابراین قبل از این که بعد از ازدواج متوجه شوید که میزان تفاهم یا تفاوت شما در زمینه بچه دار شدنن چقدر است و به مشکل بخورید ، قبل از ازدواج این مورد را بررسی کنید به خصوص اگر هدفتان از ازدواج بچه دار شدن و حس زیبای مادری یا پدری است و زندگی بدون بچه برایتان بی معنی است یا این که کلا تمایلی به بچه دار شدن ندارید باید از همسویی و همفکری طرف مقابل با خودتان مطمئن شوید.

بالا رفتن احتمال جدایی در صورت تعارض برای بچه دار شدن

معمولا هیچ حد وسطی برای بچه خواستن یا بچه نخواستن وجود ندارد.
در صورتی که بدون ارزیابی قبلی وارد رابطه ازدواج شده اید و تمایل زیادی به بچه دار شدن دارید ولی شوهرتان بعد از ماه ها صحبت کردن یا حتی مشاوره رفتن هنوز هم مخالف بچه دار شدن است باید تصمیم بگیرید که تمایلتان برای بچه دار شدن بیشتر است یا ادامه دادن رابطه .

صحبت برای بچه دار شدن

اگر هیچ تغییری در مواضع هیچ کدام از شما ایجاد نشده است شاید وقتش شده یک تصمیم جدی برای تغییر مسیر زندگیتان بگیرید.
شما نمی توانید هم بچه بخواهید و هم با کسی زندگی کنید که مخالف بچه دار شدن است. ادامه دادن این رابطه می تواند منجر به خشم فروخورده در شما شود و ازدواجتان را تبدیل به رابطه ناراحت کننده نماید.
شاید شما بعدا فرصت فرزند آوری را از دست بدهید و دیگر نتوانید بچه دار شوید بنابراین باید با خودتان صداقت داشته باشید و تصمیم قطعی را در این مورد بگیرید تا بعدا منجر به پشیمانی شما نشود.

حتماً بخوانید:

آیا با کسی که مخالف بچه دار شدن است ازدواج کنیم ؟

برخی افراد علاقه ای به بچه دار شدن ندارند و اگر شما خودتان را گول بزنید و تصور کنید که بعدا نظرش عوض می شود و بعدا به خاطر من کوتاه می آید ، مطمئن باشید که مرتکب ریسک بسیار بزرگی شده اید.
شما حتی بعد از ازدواج با چنین فردی اگر به طور ناخواسته یا حتی با نقشه قبلی و بدون هماهنگی اقدام به بارداری کنید ، احتمال این که خبر بارداری باعث به هم خوردن رابطه عاشقانه و ازدواج شما شود ، بسیار بالاست.

در برخی موارد زنان به این امید که شوهرشان را در عمل انجام شده قرار بدهند ، اقدام به بارداری بدون هماهنگی می کنند به تصور این که احساس پدر شدن باعث شود نظر شوهرشان تغییر کند ولی باید بدانید که احتمال به هم خوردن ازدواج یا بدرفتاری و بی توجهی شوهرتان یا حتی طلاق عاطفی در این گونه موارد بسیار زیاد است.

منبع : آخرین خبر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 54 views بار دسته بندی : روانشناسی تاريخ : 13 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.