گودر کمپانی کم محلی کردن به مردان چه تاثیرات مثبتی در زندگی مشترک دارد؟ - گودر کمپانی

کم محلی به مردان در زندگی و آثار مثبتی که در پی دارد

کم محلی کردن به مردان نشان دهنده غرور و تکبر نیست، بلکه شما در روابط خود با مردان باید حدودی را تعیین کنید، که باعث حفظ حرمت شما شود. بعضی از نکات در این زمینه وجود دارند که می تواند شما را به عنوان یک زن دست نیافتنی کند. در ادامه بیشتر در مورد کم محلی کردن به مردان توضیح می دهیم.

کم محلی کردن به مردان باعث می شود تا شما شخصیتی دست نیافتنی برای مردان داشته باشید. باید توجه کنید که گاهی اوقات غرور و بی توجهی بی مورد باعث می شود، فرد مقابل از شما دور شود و دیگر به شما نزدیک نشود. با وجود این چه راهکارهایی برای جذاب بودن وجود دارد؟
اگر می خواهید فردی را به سمت خود بکشانید، باید سعی کنید فردی اسرار آمیز باشید، نه فردی مغرور که از دیگران دوری می کند. در حقیقت شما باید با سرگرم کردن خود نشان بدهید که حواستان به فرد مقابل نیست. نه اینکه در زمان هم صحبتی به او بی توجهی و بی احترامی کنید. در این مطلب راهکارهای کم محلی کردن به مردان را بیشتر توضیح می دهیم.

کم محلی کردن به مردان

راهکارهای کم محلی به مردان

چنانچه زوج هایی در اطراف خود می بینید، که همسرشان برای به دست آوردن آنها خودش را به آب و آتش زده است، بدون شک آن زن توانسته به خوبی جلب توجه همسر را نسبت به خود تقویت کند. این دسته از خانم ها می توانند، روح یک مرد را به تسخیر خود در آورند. چنانچه شما هم می خواهید، فرد مقابل شما اینگونه به شما علاقه داشته باشد باید به خوبی روش ها و تکنیک های جلب توجه مردها را بدانید. اگر می خواهید بدانید راز جذابیت زنان برای مردان چیست در ادامه همراه ما باشید.

  • سرگرم کردن خود

چنانچه در محیط اجتماعی مانند دانشگاه، اجتماع های دوستانه و یا محیط کار با فرد مورد نظر مواجه شدید، باید سعی کنید تا خود را مقداری سرگرم کنید. این روش به شما کمک می کند، شما توجه فرد مقابل را به خود جلب کنید. چنانچه مردی در زندگی شما است، سعی کنید انجام کارهای روزمره را به تعویق نیندازید، در واقع شما با دیدن این فرد هم باید کارهای خود را به همان شکل و منوال همیشگی انجام بدهید. چنانچه فرد مقابل با انجام این برنامه ها با شما همراه شود، می تواند یکی از نشانه های علاقه او به شما باشد.

روش کم محلی کردن به مردان

یکی از نشانه های عشق پنهانی نسبت به شما نزدیک شدن به فرد مقابل شما است. در محیط های اجتماعی ممکن است آن مردان به بهانه های مختلف خواسته باشند، با شما هم صحبت بشوند، در این صورت متوجه عشق پنهانی او نسبت به خود می شوید.

  • اسرارآمیز بودن

نکته مهم دیگر برای محبوب بودن، اسرار آمیز بودن آن است. شاید جالب باشد که بدانید که مردان بیشتر از زنان به ماجراجویی علاقه دارند، آنها دوست دارند با مسائل مختلف پیش رو باشند و آن را حل کنند. شما هم می توانید یک مسئله برای او باشید. چنانچه قصد جلب توجه مردی را دارید باید سعی کنید که شگفت انگیز باشید. بهتر است چیزی در مورد زندگی شخصی نگویید. بیان نکردن جزییات زندگی باعث می شود، فرد مقابل به دنبال کنجکاوی نسبت به شما باشد.

دیگر شیوه کم محلی کردن به مرد دیر جواب دادن به پیام ها و ایمیل های او است. این موضوع می توانید فرد مقابل را تشنه نگه دارد. تجربه نشان داده است که این رفتار با مردان می تواند باعث ترغیب بیشتر آنها نسبت به شما شود و فرقی نمی کند که او چه پیامی به شما داده است. چه زمانی که این پیام، پیام عاشقانه و پیشنهاد باشد، چه زمانی که پیام کمک باشد، شما باید با مقداری تاخیر به او پاسخ بدهید. صبوری شما در این مورد به سود شما است.

چگونه با کم محلی به مردان توجه آنان را جلب کنیم؟

  • آغاز صبحت با فرد مقابل!

بدون شک شروع صحبت باید از سوی فرد مقابل صورت بگیرد. مردان وقتی که به یک خانم علاقه دارند، روش های زیادی برای هم صحبتی با او پیدا می کنند. اگر در موقعیتی قرار دارید، که با هم چشم در چشم شوید. شروع صحبت را به او بسپارید، بهتر است شما در این مواقع با لبخندی کوتاه نظر او را جلب کنید. مردان در این صورت ترغیب می شوند، تا احساسات خود را به شکل بهتری با شما در میان بگذارند.

کم محلی کردن عواقب بدی دارد؟

کم محلی کردن به آقایان نباید بیش از اندازه باشد. مثلا وقتی که فرد مقابل با شما در حال صحبت کردن است و شما به او توجه نمی کنید نوعی بی احترامی و غرور به حساب می آید. پس شما در مدت زمان کوتاهی می توانید نسبت به او بی توجه باشید و اگر این بی توجهی طولانی مدت شود در روابط شما تاثیر بدی دارد. این نشانه های بی توجهی در بین مردان ممکن است برداشت های بدتری هم داشته باشد. وقتی که فرد مقابل از روش های مختلف برای جلب توجه شما اقدام می کند، شما باید با لبخند، تشکر و یا هر اقدام دیگری او را متوجه کنید که منظور او را فهمیده اید.

کم محلی به مردان در زندگی

تست روانشناسی میزان غرور در این زمینه می تواند موثر باشد، شما با انجام این تست می توانید، متوجه شوید که فرد مغروری هستید، یا برای خود حریم دارید. اگر با انجام این تست متوجه شدید که غرور دارید، باید بیشتر به آن توجه کنید.

در خیلی از روابط غرور می تواند، باعث متلاشی شدن رابطه شود، از سویی تمرکز کردن زیاد روی یک فرد می تواند خارج از عرف باشد و او را از شما دور کند. پس باید چگونه با مردان رفتار کنیم؟

بهتر است در این مواع رفتاری متعادل داشته باشید. وقتی که فرد با شما صحبت می نمی کند، شما هم سر صحبت را باز نکنید، ولی زمانی که به بهانه های مختلف سعی می کنید، خود را به شما نزدیک کند، سعی کنید با لبخند از حس غرور خود نسبت به او کم کنید. در واقع کم محلی کردن به مردان باید به عنوان یک حد و مرز برای شما باشد. هدف ما بی توجهی و نادیده گرفتن افراد نمی باشد، بلکه قصد دارید برای خودمان حرمت و عزیت نفس جمعی تعیین کنیم. چنین کارهایی می تواند یک زن را بسیار ارزشمند کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 157 views بار دسته بندی : روانشناسی تاريخ : 4 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.