آپدیت: شهریور ۱۳۹۸
کرای انجین ( CryEngine ) یک موتور بازی سازی بسیار پیشرفته از شرکت آلمانی Crytek است. در حال حاضر این موتور بازی یکی از پیشرفته ترین موتورهای بازی سازی می باشد که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است. از جمله ویژگی های بارز این موتور بازی سازی فناوری فوق پیشرفته در محاسبه نور و در نتیجه عدم نیاز به حافظه RAM زیاد ، شبیه سازی عالی گردش شبانه […]
کرای انجین ( CryEngine ) یک موتور بازی سازی بسیار پیشرفته از شرکت آلمانی Crytek است. در حال حاضر این موتور بازی یکی از پیشرفته ترین موتورهای بازی سازی می باشد که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است.
از جمله ویژگی های بارز این موتور بازی سازی فناوری فوق پیشرفته در محاسبه نور و در نتیجه عدم نیاز به حافظه RAM زیاد ، شبیه سازی عالی گردش شبانه روز و ارائه ابزارهای بسیار متنوع در ساخت محیط های خارجی همچون جنگل و سیستم آب و هوا است. همچنین این موتور از آخرین فناوری پشتیبانی کامل می کند و حجم هسته موتور سبک است.
از بازی های ساخته شده با موتور بازی سازی CryEngine :
- Far Cry
- Crysis
- Robinson: The Journey
- Sniper: Ghost Warrior 2
- Sniper: Ghost Warrior 3
- Enemy Front
- Snow
- Homefront: The Revolution
- Evolve
- BattleCry
- The Climb
- Star Citizen
- Sky Harbor
- Back To Dinosaur Island
اگر شما در ساخت بازی مورد نظرتان طراحی محیطی ( جنگل، دریا، گردش شبانه روز و تغییرات جوی ) مطرح است، موتور کرای انجین گزینه بسیار مناسبی برای ساخت بازیتان است.
در این دوره آموزشی قصد داریم به صورت تخصصی و کاملا حرفه ای به شما آموزش دهیم که چگونه یک بازی حرفه ای با کمک موتور بازی سازی CryEngine بسازید.
آنچه در بخش آموزش رابط کاربری CryEngine 5.3 می آموزید:
- مقدمه
- درس ۱: واژه شناسی
- درس ۲: پنجرههای اصلی وپیمایش محیط
- درس ۳: نوار ابزار
- درس ۴: پانلهای Create Object: Level Explorer: Console: Search Box
- درس ۵: پانل Main Menu و Properties
- درس ۶:Terrain Editor و Vegetation Editor ابزارهایی برای ساخت عوارض زمین مانند دره، کوه و بیابان و پوشش گیاهی و ساخت جنگل.
- درس ۷:Environment Editor ابزاری برای کنترل شب و روز و اتومسفر ومرتبط به سیستم آب و هوا.
- درس ۸:Schematyc سیستم جدید برنامه نویسی بدون کدنویسی یا ویژوال اسکریپتینگ (نود بیس) در سطح کلاسها و منطق بازی.
- درس ۹:FlowGraph سیستم برنامه نویسی بدون کدنویسی یا ویژوال اسکریپتینگ (نود بیس) در سطح مرحله.
- درس ۱۰:Track View برای ایجاد انمیشن ها و فیلمها در داخل بازی – با سیستم کات سین ادیتور نیز شناخته میشود.
- درس ۱۱:GameSDK دانلود پروژهای آماده که هر آنچه که در یک بازی نیاز دارید از منابع صوتی، متریال، مدلها گرفته تا انواع صداها و سیستم ذرات مانند آتش، دود، انفجار و غیره را شامل میشود.
نمونه پروزه انجام شده در این بخش از آموزش :
توضیحات بیشتر
دوره های مرتبط
روش های پشتیبانی
دانشجویار در طول ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.
- تماس با شماره تلفن
۰۵۶۳۲۳۴۲۰۴۲ - ارسال تیکت پشتیبانی از طریق
این لینک - گفتگوی آنلاین از طریق چت وبسایت
- ارسال پیام به آیدی تلگرام
@daneshjooyar_support724
درخواست مشاوره
با پر کردن فرم زیر همکاران ما در دانشجویار در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت
روش های پشتیبانی
دانشجویار در طول ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.
- تماس با شماره تلفن
۰۵۶۳۲۳۴۲۰۴۲ - ارسال تیکت پشتیبانی از طریق
این لینک - گفتگوی آنلاین از طریق چت وبسایت
- ارسال پیام به آیدی تلگرام
@daneshjooyar_support724
کلیه حقوق مادی و معنوی دوره ها متعلق به وبسایت آموزشی دانشجویار می باشد