گودر کمپانی آیا کاهش وزن تنها با تغییر رژیم غذایی امکان پذیر است؟ بخش هشت - گودر کمپانی

عوارض جانبی پچ های کاهش وزن

از آنجایی که سازمان غذا و دارو (FDA) مکمل‌های غذایی را مانند سایر داروها تنظیم نمی‌کند و ترکیبات موجود در چسب‌های کاهش وزن ترانس‌درمال فقط برای اثربخشی آن‌ها به صورت خوراکی مورد مطالعه قرار گرفته‌اند، عوارض جانبی آن‌ها به‌طور کامل شناخته نشده است.

 

همچنین، پچ های مختلف حاوی مواد مختلفی هستند، بنابراین رژیم آنلاین عوارض جانبی متفاوت خواهد بود. بهترین راه برای فهمیدن اینکه چگونه یک چسب کاهش وزن خاص ممکن است روی شما تأثیر بگذارد، صحبت با پزشک است. آنها می توانند به شما کمک کنند تصمیم بگیرید که آیا محصول برای شما یک انتخاب مطمئن است یا خیر.

 

ایمنی

از آنجایی که مکمل‌های غذایی مانند داروهای OTC یا نسخه‌ای تنظیم نمی‌شوند، نیازی به رعایت استانداردهای ایمنی یکسانی ندارند. در نتیجه، بسیاری از مکمل های غذایی، از جمله پچ های کاهش وزن، برای ایمنی آزمایش نشده اند.

 

چیزی که این تکه ها را به طور بالقوه ناایمن می کند، فقط مواد تشکیل دهنده آنها نیست، بلکه خلوص آن مواد و دوز آن نیز است.

 

مواد ناایمن

فقط به این دلیل که می توانید یک مکمل را از فروشگاه محلی خود یا آنلاین خریداری کنید، به این معنی نیست که مواد تشکیل دهنده آن همیشه برای استفاده بی خطر هستند.

 

به عنوان مثال، بسیاری از تکه های کاهش وزن ادعا می کنند که از مواد طبیعی گیاهان استفاده می کنند. اما طبیعی بودن تضمین نمی کند که آنها بی خطر و بدون عوارض هستند.

 

تحقیقات انجام شده توسط منبع معتبر ۲۰۱۸ توضیح داد که بسیاری از ترکیبات گیاهی ممکن است خطراتی مشابه داروهای تجویزی داشته باشند.

 

در برخی موارد، دولت مجبور شده است وارد عمل شود. به عنوان مثال، منبع معتبر FDAT هشدار داده است که بسیاری از مکمل های غذایی OTC حاوی مواد فعال پنهانی هستند که می تواند به شما آسیب برساند.

 

در سال ۲۰۲۱، FDA یک اطلاعیه عمومی منتشر کرد که به مردم توصیه می کرد مکمل سوختگی Hydro Pinapple Burn را که برای کاهش وزن تبلیغ شده بود، خریداری نکنند، زیرا حاوی ماده کنترل شده سیبوترامین است.

 

این ماده می تواند فشار خون و ضربان قلب شما را افزایش دهد، که به طور بالقوه برای کسانی که دارای بیماری قلبی یا سابقه سکته هستند خطرناک است.

 

همین ماده در سایر مکمل های کاهش وزن موجود در بازار امروز یافت می شود.

 

اگر تصمیم به مصرف هر نوع مکملی دارید، بهتر است مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید و قبل از مصرف هر قرص یا استفاده از هر نوع چسبی که این مکمل را به عنوان یک ماده تشکیل می دهد، از پزشک خود سوال کنید.

 

توصیه هایی برای کاهش وزن

محققان به طور قطع نمی‌دانند که تکه‌های کاهش وزن چقدر ایمن و مؤثر هستند، بنابراین اگر پزشک شما کاهش وزن را به شما توصیه کرده است، احتمالاً بهتر است روش‌های آزمایش شده رژیم آنلاین و واقعی کاهش وزن را امتحان کنید.

 

این بدان معناست که – درست حدس زدید – رژیم غذایی و ورزش. اگر از یک برنامه غذایی و ورزشی پیروی کنید که با راهنمایی پزشک خود ایجاد کرده اید، شانس بسیار بیشتری برای ایمن ماندن، کاهش وزن و مدیریت وزن خود در طولانی مدت نسبت به استفاده از پچ های کاهش وزن دارید.

 

رژیم غذایی

امروزه چندین برنامه رژیم غذایی موجود است و بسیاری از آنها محدودیت کالری را ترویج نمی کنند. در عوض، آنها انتخاب های غذایی مغذی و کامل را توصیه می کنند.

 

اما دانستن اینکه کدام برنامه غذایی برای شما مناسب است ممکن است سخت باشد.

 

تحقیق در مورد برنامه‌های غذایی برخی از رژیم‌های محبوب، صحبت با پزشک و دریافت مشاوره از یک متخصص تغذیه، همه راه‌های عالی برای یافتن برنامه‌های غذایی است که بهترین کار را برای شما دارد.

 

همچنین ممکن است ایده خوبی باشد که هنگام تحقیق در مورد رژیم غذایی، غذاهای مورد علاقه خود را در نظر بگیرید. اگر هر روز مقدار مناسبی از کربوهیدرات را در رژیم غذایی فعلی خود مصرف می کنید، ممکن است رعایت یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات برای شما چالش برانگیزتر باشد. اما اگر احساس می‌کنید که این طرح قابل انجام‌تر است، ممکن است آن را امتحان کنید.

 

ممکن است لازم باشد قبل از یافتن بهترین رژیم غذایی برای شما، رژیم های مختلف را امتحان کنید.

 

ورزش

حرکت دادن بدن در حین بهبود رژیم غذایی می تواند به کاهش وزن کمک کند. ورزش نه تنها کالری می سوزاند، بلکه عضله سازی نیز می کند. بافت ماهیچه ای بیشتر از چربی کالری می سوزاند.

 

علاوه بر فواید کاهش وزن، حفظ یک برنامه ورزشی منظم همچنین می تواند:

 

به مدیریت وزن فعلی خود کمک کنید. ورزش برای جلوگیری از چاقی ضروری است زیرا به شما کمک می کند کالری برای انرژی بسوزانید.

خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهید. ورزش با پمپاژ خون غنی از اکسیژن به بدن، گردش خون و سلامت قلب را بهبود می بخشد و در عین حال به کاهش کلسترول و فشار خون کمک می کند.

کمک به ترک سیگار اگر سعی کرده اید سیگار را ترک کنید، ورزش با کاهش هوس و علائم ترک این کار را آسان تر می کند. همچنین می تواند به محدود کردن هرگونه افزایش وزن در هنگام ترک سیگار کمک کند.

به مدیریت سطح قند خون و انسولین کمک کنید. ورزش می تواند به بهبود تولید انسولین کمک کند، که به نوبه خود خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ و سندرم متابولیک را کاهش می دهد. علاوه بر این، اگر دیابت دارید، ورزش به مدیریت علائم آن کمک می کند.

سلامت روان خود را بهبود بخشید. بعد از ورزش، ممکن است احساس آرامش کنید. این به این دلیل است که مواد شیمیایی آزاد می کند که می تواند به بهبود خلق و خوی شما کمک کند و به شما کمک کند احساس آرامش بیشتری داشته باشید. همچنین روشی مفید برای مقابله با استرس و برخی علائم افسردگی است.

خواب خود را بهبود بخشید. ورزش ممکن است به شما کمک کند رژیم آنلاین سریعتر بخوابید و به خواب ماندن شما کمک کند.

همیشه قبل از شروع یک برنامه ورزشی جدید با پزشک خود صحبت کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 195 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 7 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.