گودر کمپانی تعریف استراتژی کسب و کار با میثم شکری ساز - گودر کمپانی

استراتژی کسب و کار به معنای اقداماتی است که در راستای پیشبرد اهداف در یک کسب و کار باید انجام شود. تدوین و تعریف استراتژی ها به اهداف و معیارهای سازمان باز می گردد و شرکت ها باید در این زمینه اطلاعات لازم و کالفی را داشته باشند. دکتر میثم شکری ساز به عنوان یکی از افراد فعال در این حوزه می تواند به کسب و کارها و افراد کمک کند تا بتوانند به درستی استراتژی های مربوط به کسب و کار خود را تعریف کنند. در واقع می توان گفت که نظرات دکتر میثم شکری ساز به دلیل نزدیک بودن به واقعیات جامعه کسب و کارهای ایرانی و تجربه ایشان می تواند به شما کمک کند تا به درستی استراتژی های خود را تدوین کرده و از آن ها در راستای کسب و کار خود استفاده داشته باشید.

اما اصولا استراتژی کسب و کار چیست و چطور می توانیم از ‌های دکتر شکری ساز استفاده کنیم؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم. همچنین اطلاعاتی را در خصوص زندگی نامه میثم شکری ساز و سوابق اجرایی ایشان در اختیار شما قرار خواهیم داد.

میثم شکری ساز

با تعریف استراتژی کسب و کار بیشتر آشنا شوید

استراتژی در راستای رسیدن به اهداف در یک کسب و کار تعریف می شود. در واقع نقشه راهی است که ما را به سرانجام می رساند و از این روی می توان گفت که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از نظر دکتر میثم شکری ساز، استراتژی با کلمه فارسی راهبرد برابری می کند. در واقع استراتژی ها باید توسط مدیران تعریف شده و در اختیار پرسنل قرار بگیرند. بخشی از استراتژی ها رفتار ما با مشتریان را تعیین می کند و حتی رفتار مدیران با کارمندان و ارزیابی پرسنل مربوط به استراتژی کسب و کاری می شود که باید تعیین شده باشد.

 

با وجود تعریف های انجام شده می توان گفت که برای داشتن استراتژی در یک کسب و کار نیازمند داشتن هدف داریم و اهداف دلیل وجود یک کسب و کار و کارآفرینی را مشخص می کنند. استراتژی ها به ما می گویند که چطور منابع انسانی و سرمایه را مدیریت کنیم. چطور می توانیم بازاریابی انجام دهیم؟ بسترهای فعالیت کسب و کار ما به چه صورت است؟ بودجه بندی ها در یک سازمان بر اساس استراتژی ها باید تعیین شود و در نهایت می توان گفت که استراتژی ها از اهمیت بسیار بالایی در یک سازمان برخوردار می باشد. در نظر داشته باشید که استراتژی های مربوط به کسب و کار باید بر اساس چندین عامل مشخص شوند. در ابتدا باید KPI ها در یک سازمان مشخص شوند. در ادامه راه می توانیم ارزیابی از عملکرد سازمان داشته باشیم و در نهایت نیز می توانیم استراتژی ها را بر اساس واقعیات موجود در سازمان و جامعه مدیریت کنیم. در صورتی که سوالی در این مورد داشته باشید و می خواهید بیشتر در این مورد اطلاعاتی به دست بیاورید در ادامه ما را همراهی کنید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

 

نقش دکتر میثم شکری ساز در تعیین استراتژی ها در سازمان

یکی از مهم ترین مواردی که باید در خصوص تعیین استراتژی ها در سازمان به آن توجه داشته باشیم، تعیین استراتژی بر اساس واقعیات است. به این منظور باید همانطور که گفته شد نسبت به تعیین عملکرد سازمان اقدام شود. اهداف و مرحله بندی رشد نیز دارای تاثیر بسیار زیادی می باشد. دکتر میثم شکری ساز به عنوان یک کارآفرین موفق ایرانی می تواند با دوره هایی که در اختیار مدیران کسب و کارها قرار می دهد، به آن ها کمک کند تا بتوانند بهتر تعیین استراتژی انجام شوند. همچنین نباید از یاد برد که دانش ایشان در کنار تجربه ای که دارند و آشنایی با بوم کسب و کار ایران مزید بر علت شده اند که دانش ایشان در خصوص تعیین استراتژی های سازمان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در خصوص دکتر میثم شکری ساز در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

 

دکتر میثم شکری ساز کیست؟

برای اینکه بفهمید میثم شکری ساز کیست در این قسمت از مقاله با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. زندگی نامه حرفه ای ایشان از حدود سال ۱۳۸۸ و راه اندازی اولین کسب و کار ایشان آغاز می شود. تاکنون دکتر میشم شکری ساز بیش از ۳۲ سابقه کاری را در رزومه شخصی خود ثبت کرده اند و همچنین با نگاهی به رزومه میثم شکری ساز متوجه می شویم که ایشان در زمینه مشاوره در دستگاه های دولتی و آموزش کارآفرینی مهارت بسیار زیادی دارد. دریافت دکترای کارآفرینی را می توان سندی بسیار مهم دانست که باعث شده است بسیاری از کسب و کارها به ایشان برای راه اندازی و مدیریت استراتژیک مراجعه نمایند. آموزش های مربوط به استراتژی سازمانی در کتاب های ایشان و در دوره هایی که از سمت ایشان برگزار می شود در دسترس بوده و اشخاصی که قصد دارند کسب و کاری را راه اندازی کنند می توانند در این دوره ها ثبت نام نمایند.

دکتر میثم شکری ساز

در نظر داشته باشید که دکتر میثم شکری ساز همچنین به عنوان یک مدیر کارآفرین با بیش از ۴۰۰ پرسنل شناخته می شود و از این روی می توان گفت که با بازار و بوم کسب و کارها در ایران آشنایی بسیار زیادی دارد. همانطور که گفته شد رهنمود های ایشان در زمینه های مربوط به استراتژی مدیریت سازمان بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شما می توانید از این تجربیات که بر پایه علم و حقایق جامعه به دست آمده است استفاده نمایید.

نتیجه گیری

دکتر میثم شکری ساز به عنوان یک مدیر موفق می تواند به مدیران سازمان ها در خصوص استراتژی های مدیریت رهنمود های قابل اجرا در بازار ایران را ارائه دهد. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا در خصوص ویژگی های استراتژی با شما صحبت کنیم و همچنین اطلاعاتی را در خصوص سوابق و رزومه شخصی دکتر میثم شکری ساز به عنوان یک منتور موفق را در اختیار شما قرار دادیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. مطالعه کتاب های ایشان و شرکت در دوره هایی که از سوی ایشان برگزار می شود به تمامی افراد توصیه می گردد و شما می توانید در آن ها شرکت نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 265 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 3 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.