گودر کمپانی درخواست متفاوت رضا عنایتی از مربیان لیگ برتری - گودر کمپانی

درخواست متفاوت رضا عنایتی از مربیان لیگ برتری

درخواست متفاوت رضا عنایتی از مربیان لیگ برتری

پایگاه خبری سینما فوتبال– سرمربی تیم امید، توصیه جالبی به تیم‌های لیگ برتری داشته است.

به گزارش سینما فوتبال، تیم امید ایران که با هدایت رضا عنایتی توانست در تورنمنت غرب آسیا در عراق نایب قهرمان شود، حالا خود را برای مسابقات انتخابی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا آماده می‌کند. تورنمنتی به مراتب سنگین‌تر و حساس‌تر که می‌تواند آزمونی جدی برای شاگردان عنایتی باشد.

از آنجا که مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا که به میزبانی قطر برگزار خواهد شد، به عنوان انتخابی المپیک ۲۰۲۴ هم لحاظ می‌شود، موفقیت در این تورنمنت از اهمیت بالایی برخوردار است. اما از آن مهمتر این است که تیم رضا عنایتی برای رسیدن به مسابقات انتخابی المپیک، باید از رقابت‌های تاشکند با موفقیت عبور کند.

در همین باره رضا عنایتی که شب گذشته میهمان برنامه شبهای سینما فوتبال بود بار دیگر به لزوم حمایت و هماهنگی همه جانبه با تیم امید تاکید کرد و گفت: «بیشتر روی صحبتم با باشگاه‌ها است که لازم است بازیکنان خود را در اختیارمان بگذارند. ما در عراق چند بازیکن خوبمان را در اختیار نداشتیم و این خودزنی است.»

سرمربی تیم امید در خصوص سید بندی مسابقات تاشکند و معادله صعود به انتخابی المپیک عنوان کرد: «یک گروه سه تیمه است و یک گروه چهار تیمه است و تیم هایی که چهارم می‌شوند در گروه از همه چیز حذف می‌شوند. در هر صورت بايد حداقل ۷ امتیاز گرفت. مرحله حساس ما مرحله مقدماتی است که در شهریور شروع می‌شود.»

عنایتی همچنین ضمن توصیه به جوانگرایی در تیم‌های لیگ برتری، درخواست جالبی از سرمربیان داشت: «مربیان چرا به فکر جوانگرانی نیستند؟ از آنها میخواهم که در طول فصل به بازیکنان رده امید خود میدان بدهند. پس چرا این بازیکنان را می‌گیرند؟ اگر قرار نیست به آنها بازی داده شود چرا جذب می‌شوند؟»

۶۴۴۲

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 26 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.