گودر کمپانی نحوه قطع ارتباط با دوست پسر یا دوست دختر سابق - گودر کمپانی

دلیل قطع ارتباط با دوست پسر / دختر

روابط دوست پسر دوست دختری ریسک زیادی به همراه داشته و در بسیاری از مواقع با شکست رو به رو می شود، گاهی افراد پس از پایان رابطه با دوست دختر یا دوست پسر سابق خود ارتباط گرفته و توان قطع رابطه با او را ندارند.

عدم قطع ارتباط با عشق سابق آسیب هایی به همراه داشته و منجر به عدم فرموشی او می شود که در این مقاله نحوه قطع ارتباط با دوست دختر یا دوست پسر سابق مطرح شده است.

بسیاری از افراد درگیر رابطه های دوستی قبل ازدواج شده که در مواقعی منجر به شکست اما برخی اوقات نیز به ازدواج ختم می شود. این نوع روابط مزایا و معایبی داشته و در صورت ناسالم بودن منجر به شکست عشقی زن یا مرد یا هر دو می شود.

در مراحل شکست عشقی که به آن فرایند سوگواری پس از جدایی نیز می گویند مرحله ای به نام چانه زنی وجود داشته که در آن معمولا افراد به دنبال بازگشت به رابطه قبلی بوده و با دوست پسر یا دوست دختر سابق خود ارتباط می گیرند.

این ارتباط آسیب هایی داشته که در این جا علت توصیه قطع ارتباط با دوست پسر یا دوست دختر سابق مطرح شده است.

کاهش روند بهبود فرد

پایان دادن به یک رابطه دردناک بوده اما این درد ماندگار نیست، دختر یا پسر پس از رابطه احساس خشم و ناراحتی کرده که به مرور رفع می شود اما با ارتباط دوباره آن ها این احساسات تازه و تشدید می شود.

این ارتباط مجدد منجر به عدم فراموشی و تازه شدن زخم مرد و زن شده و روند گذر و درمان شکست عشقی را به تاخیر می اندازد، همچنین در مواقعی منجر به بازگشت فرد به رابطه ناسالم قبلی می شود.

هدر دادن انرژی روانی زیاد

حتی اگر از آن آگاه نباشید شما هنگام برقراری رابطه مجدد با دوست پسر یا دوست دختر سابق خود انرژی بیهوده ای را دوباره صرف آن رابطه و افکار مربوط به آن کرده اید و با این کار انرژی لازم برای تجربه های جدید زندگی را هدر داده اید.

خیالات در مورد بهبود رابطه

پس از اتمام رابطه افراد تا مدتی آن را انکار کرده و همچنان خیال بازگشت به رابطه سابق و قبلی را در سر می پرورانند، اما باید بدانید که این فقط مرحله ای از شکست عاطفی بوده و معمولا پس از اتمام جدی روابط امکان بازگشت وجود ندارد، بنابراین شما با ارتباط با دوست دختر یا دوست پسر سابق خود شانس خوشحال بودن را از خود می گیرید.

زنده کردن اشتباهات

اتمام یک رابطه برای افراد تجربه بوده و رشد فردی به همراه دارد اما ارتباط گیری مجدد منجر به زنده کردن اشتباهات و پشیمانی های خود و دوست دختر یا دوست پسرتان می شود بنابراین روند شما برای فراموشی کند می شود.

چگونه با دوست دختر / پسر خود کات کنیم ؟

چگونه با دوست دختر / پسر خود کات کنیم ؟

بنابراین طبق توضیحات ارائه شده برای بهبود حال روحی و تجربه اتفاقات جدید و بهتر در زندگی باید ارتباط را با دوست دختر یا دوست پسر سابق خود قطع کنید که در این جا برخی راه های آن ارائه شده است.

تجربه فرایند سوگ

پس از اتمام رابطه و شکست عشقی نشانه هایی در زنان و مردان بروز پیدا کرده که در مواقعی افراد جلوی آن را می گیرند و روند درمان و بهبودی را کند می کنند، مراحل سوگواری شکست عشقی در زنان و مردان متفاوت بوده و با شناخت آن ها می توان هنگام بروز هر یک از علائم آن را درک کرده و جلویش را نگرفت.

برای مثال اگر شما زمان زیادی را دوست دارید صرف گریه کنید به خود اجازه گریه کردن داده و جلوی آن را نگیرید.

عشق ورزی به خود

شما پس از اتمام رابطه دوستی نیاز به زمان داشته تا اگر خود را مقصر دانسته و سرزنش می کنید، خود را بخشیده و منتظر تجربه های جدید و بهتر باشید. دوست داشتن خود به روند بهبودی پس از اتمام رابطه کمک کرده و مانع ارتباط دوباره با دوست پسر یا دوست دختر سابق می شود.

صحبت با فردی قابل اعتماد

برای قطع ارتباط با دوست پسر یا دوست دختر سابق می توان با فردی نزدیک، مورد اعتماد و حتی روانشناس صحبت کرده و بار سنگین غم و اندوه خود را با این روش خالی کنید.

تعریف کردن داستان و غم ناشی از شکست عشقی برای یک دوست منجر به حال روحی بهتر و دید پیدا کردن نسبت به ارتباط قطع شده می شود و گذر از آن را راحت می کند.

تفکر در مورد تجربه های جدید

همه افراد زمانی که در اول رابطه دوستی خود هستند تصور کرده که دوست دختر یا دوست پسر آن ها نیمه گم شده بوده و هیچ کس را به اندازه وی دوست نداشته اند اما باید این را در نظر گرفت که پایان یافتن رابطه قبلی به معنی عدم صلاحیت آن بوده و قطعا شما دوباره عشق را تجربه می کنید.

دور کردن عوامل مربوط به رابطه سابق

افراد همیشه با دیدن، بو کردن و حس کردن اشیا و عوامل مختلف خاطراتی را برای خود زنده می کنند، بنابراین می توان برای فراموشی رابطه قبلی از اشیا و عکس هایی که شما را یاد او می اندازد دور

نتیجه :

برای شروع رابطه پس از شکست عشقی و قطع ارتباط کامل باید به خود کمک کرده تا مراحل آن را پشت سر گذاشته و احساسات غم و اندوه برطرف شود، شما باید بتوانید فرد قبلی را به جای گوشی و صفحات مجازی در ذهن خود بلاک کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 443 views بار دسته بندی : روانشناسی تاريخ : 6 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.