گودر کمپانی چند نکته درباره خرید ساعت مچی و راهنمای استفاده از آن در سایت مدیسو - گودر کمپانی

برای خرید ساعت لاکچری، سراغ چه برندهایی برویم؟

ساعت مچی یکی از اصلی‌ترین اکسسوری‌هایی است که جنسیت نمی‌شناسد؛ بنابراین اگر توانایی مالی بالایی دارید و علاقه دارید تا خاص دیده شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به سراغ برندهای لاکچری بروید. البته در بین برندهای لاکچری ساعت، برندهایی نیز هستند که یک سر و گردن بالاتر ایستاده‌اند. در این مقاله قصد داریم این برندهای لوکس را به شما معرفی کنیم.

Piaget SA

برند Piaget SA توسط ژرژ ادوارد پیاژه در La Côte-aux-Fées، سوئیس تاسیس شد.متریال این ساعت‌های منحصربه‌فرد به گونه‌ای است که این ساعت‌ها را به خاطر سبک‌های نازک‌تر معروف کرده است. همچنین صفحه‌های این ساعت‌ها با سنگ‌های قیمتی مانند لاجورد، فیروزه، عقیق و چشم ببر ساخته شده که خودنمایی را در این ساعت‌ها به اعلا می‌رساند. پیاژه در سال ۲۰۱۴ ساعت Altiplano 900P خود را معرفی کرد که نازک‌ترین ساعت مکانیکی دستی جهان است.

Cartier

Cartier بدون شک یکی از برندهای نمادینی ساعت و جواهرات به ویژه به دلیل محبوبیت آن در جریان اصلی مطبوعات و فرهنگ افراد مشهور در سطح جهان است. ساعت‌های مشهور این برند در سال ۱۸۴۷ در پاریس فرانسه تأسیس شد و وجهه کلاسیکی را به رخ می‌کشند. این برند ساعت لوکس از طریق مواد گران‌قیمت و اعداد رومی معمولی ارائه می‌شود.

Breitling

برند ساعت لوکس Breitling در سال ۱۸۸۴ تأسیس شد و به دلیل دوام و دقت عالی ساعت‌هایش شناخته شده است. این ساعت‌ها از هوانوردی الهام گرفته‌اند و بسیاری از ساعت‌ها شامل ویژگی‌هایی هستند که توسط خلبانان جنگنده استفاده می‌شوند. این برند همچنین ساعت‌هایی را طراحی کرد که به طور خاص برای غواصان ساخته شده بودند و به تطبیق پذیری و نوآوری آن در تولید ساعت کمک می‌کردند.

۱۰ راه برای استفاده از ساعت مچی تا آخر عمر

حتما در بسیاری از فیلم‌ها و داستان‌ها دیده‌اید که یک ساعت از شخصی به یادگار مانده است و هنوز مانند روز اول کار می‌کند. اگر شما هم علاقه‌مند هستید که از ساعت مچی که دارید تا آخر عمر استفاده کنید، این مقاله را تا انتها بخوانید. در این مقاله، ما ۱۰ راه برای استفاده و نگهداری از ساعت مچی تا آخر عمرتان را به شما می‌گوییم.

۱٫تمیز کردن ساعت

تمیز کردن منظم ساعت یکی از بهترین حرکاتی است که می‌توانید انجام دهید. انجام این کار باعث کاهش تجمع کثیفی می‌شود. به سادگی یک پارچه نرم بردارید و هفته‌ای یک بار بند و بدنه‌ی ساعت را تمیز کنید. سپس، هر دو ماه یکبار (اگر ساعت شما در برابر آب مقاوم است)، از مقداری آب گرم و صابون برای از بین بردن کثیفی استفاده کنید.

۲٫سرویس‌دهی ساعت

مهم نیست که چه نوع ساعتی دارید؛ خوب است که هر چند سال یک بار آن را به یک متخصص نشان دهید. یک متخصص، بررسی می کند که همه چیز به خوبی در حال کار است و قطعات فرسوده یا معیوب را جایگزین می‌کند. ساعت‌های مکانیکی باید هر دو تا سه سال یکبار بررسی شوند؛ زیرا قطعات متحرک بیشتری دارند. در حالی که ساعت‌های کوارتز هر سه تا چهار سال یک بار نیاز به خدمات دارند.

۳٫دور نگه داشتن از آهنربا

مکانیسم‌های زمان سنجی ساعت‌ها به دقت کالیبره شده‌اند. با این حال، آنها می‌توانند تحت تاثیر منفی آهنربا قرار گیرند که می‌تواند دقت ساعت شما را مختل کند. به این ترتیب، بهتر است از قرار دادن ساعت خود در نزدیکی آهنربا خودداری کنید

۴٫مقاومت در برابر آب اهمیت دارد

این روزها اکثر ساعت‌ها دارای سطحی از مقاومت در برابر آب هستند؛ به این معنی که در اثر باران یا پاشیدن آب آسیبی نمی‌بینند. با این حال، با گذشت زمان اثربخشی ضد آب بودن، به ویژه در ساعت‌های قدیمی از بین می‌رود. به این ترتیب، بهتر است که بدانید ساعت شما چقدر ضد آب است تا بتوانید از موقعیت‌هایی که ممکن است آسیب ببیند، جلوگیری کنید. همچنین باید از تأثیر آب بر سایر قسمت‌های ساعت خود مانند نوار، آگاه باشید. به عنوان مثال، آب می‌تواند یک نوار چرمی را ضعیف کند اما بر سیلیکون تأثیر نمی گذارد.

۵٫کریستال ساعت شما

ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما تمام تلاش خود را بکنید تا به کریستال ساعتتان آسیبی وارد نشود. در حالی که نسبتا بادوام به نظر می‌رسد اما اگر می‌خواهید از خراش، تراشه و ترک جلوگیری کنید باید از کریستال‌ها مانند چشم‌هایتان مراقبت کنید.

برای خواندن ادامه مطالب به سایت مدیسو مراجعه کنید.

سایت مدیسو یک سایت تخصصی مد و زیبایی است که با انتشار مطالب به‌روز، متناسب با نیازها و بازار به معرفی سبک زندگی‌‌های متنوع می‌پردازد. مدیسو فعالیت خود را از پاییز ۱۴۰۰ شروع کرده است و علاوه بر مد و زیبایی به تناسب اندام و سلامتی، راهنمای خرید، اخبار سلبریتی و گردش نیز می‌پردازد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 232 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 2 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.